ÜYELİK

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da sipariş verebilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra, sağ üst köşedeki sepet simgesine tıklayarak “Ödeme Sayfasına Git” butonuyla siparişinizi oluşturabilir, yalnızca gerekli bilgileri girerek işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Ancak; sipariş takibi, hızlı ödeme ve özel kampanyalardan yararlanma avantajları için üye olarak alışveriş yapmanızı tavsiye ederiz.

Üye olmanın sağladığı fırsatlar nelerdir?

İletişim bilgilerini güncelleyebilirsiniz.
Sipariş ve kargo durumunuzu takip edebilir, geçmiş siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
Sadece üyelere özel gerçekleşen kuponlardan faydalanabilirsiniz.

Üye olmadan siparişimi nasıl takip edebilirim?

Anasayfa üzerinde bulunan “Sipariş Sorgulama” alanına, sipariş onay e-postasında yer alan sipariş numaranızı ve ödeme sırasında kullandığınız e-posta adresinizi girerek, üye olmadan verdiğiniz siparişleri kolayca takip edebilirsiniz.

Sipariş bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?

E-ticaret mevzuatı gereği, oluşturulan sipariş bilgileri yasal süreler boyunca sistemimizde kayıt altına alınmaktadır. Ancak ürünü, adresi, kimlik numaranızı veya herhangi bir bilgiyi değiştirmek istediğinizde, 0 (262) 999 1833 numaralı çağrı merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.

Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız, giriş ekranındaki “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayarak e-posta adresinizi veya kullanıcı adınızı girin. Tarafınıza gönderilecek e-posta üzerinden yeni bir şifre oluşturabilir ve hesabınıza tekrar erişim sağlayabilirsiniz.

ÖDEME

Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

Kredi kartı ve Havale/EFT yöntemleri ile ödeme yapabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

Ödeme bilgilerim güvende mi?

Sitemizde 256bit SSL güvenlik sertifikası kullanılmaktadır. Güvenli ödeme altyapısına sahip sitemizde kredi kartı bilgileriniz saklanmamaktadır.

Taksitli ödeme yapabilir miyim?

Kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde, bankaların güncel kampanya ve koşullarına bağlı olarak sunduğumuz taksit imkânlarından faydalanabilirsiniz.

Ödeme işlemim sonucunda taksit sayımı göremiyorum, ne yapmalıyım?

Gerçekleştirdiğiniz ödeme sonrasında taksit seçeneğinizi görememeniz durumunda 0 (262) 999 1833 telefon numarası ile bizlerle veya ödemeyi gerçekleştirdiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz.

SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?
  • Site içi arama motorunu kullanarak istediğiniz ürünleri görüntüleyebilirsiniz.
  • Seçtiğiniz ürünleri sepete ekleyin.
  • Ödeme sayfasına ilerleyerek fatura ve teslimat adres bilgilerinizi doldurun.
  • Ödeme yöntemini seçin (Havale/EFT seçeneğinde ilgili formun doldurulması gerekmektedir).
  • Tüm adımları tamamladıktan sonra siparişinizi onaylayarak oluşturabilirsiniz.
Yanlış ürün siparişi verdim, ne yapmalıyım?

Yanlış ürün sipariş etmeniz durumunda, iptal/iade talebi seçeneği ile talep oluşturabilirsiniz. On dört (14) günlük süre içerisinde Sürat Kargo, UPS veya  Yurtiçi Kargo ile yapacağınız iadeler için 0 (262) 999 1833 numaralı destek hattımızla iletişime geçebilirsiniz.

Faturam ne zaman gönderilecek?

Faturanız, siparişinizin kargolanmasının ardından 1 ila 5 iş günü içerisinde, sipariş esnasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize iletilmektedir.

İADE / ŞİKAYET

İade ve değişim politikası nedir?

Sitemizden satın aldığınız ürünü, ambalajını açmadan, tahrip etmeden ve kullanmadan, teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde teslim aldığınız şekilde iade edebilirsiniz. Ürünü, faturasıyla birlikte ve sipariş numaranızı içeren bir dilekçe veya iade talebi oluşturarak iade etmeniz gerekmektedir. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri kargo yetkilisinin önünde açarak kontrol ediniz.

Üründe herhangi bir hasar tespit ederseniz, kargo firması yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Satın alınan ürünün iade edilmesi durumunda, kampanya kapsamında verilen hediye ürünün de iade edilmesi gerekmektedir. İlgili kampanyalara ve hediye iade koşullarına kampanyalar sayfasından ulaşabilirsiniz.

Lastiği takmadım, değişim yapabilir miyim?

Sitemizden satın almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, tahrip etmeden ve ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz.

Lastiği taktım, iade edebilir miyim?

Montaj kremi uygulanmış veya araca takılmış lastikler, kullanılmış ürün olarak değerlendirilmekte ve iadesi yapılamamaktadır.

İade durumunda kargo ücretli mi?

İade durumunda kargo satıcı tarafından karşılanır.

İadeler, sadece kullanılmamış ürünler için geçerli olup, on dört (14) günlük süre içerisinde yapılabilir.

Gelen ürün ve sipariş ettiğim ürün farklı, ne yapmalıyım?

Sipariş edilen ürün ile kargo adresine ulaşan ürünün birbirinden farklı olması durumunda, ürünü teslim almayınız. Teslimattan sonra fark ederseniz, standart iade prosedürleri geçerli olacaktır. 0 (262) 999 1833 numaralı destek hattımızı arayarak ekibimizi bilgilendirmelisiniz.

Teslim alınan ürünler için, üye girişi yaparak “İptal/İade” menüsünden talep oluşturabilirsiniz.

Oluşturduğunuz talep sonrasında, uzman ekibimiz sizinle iletişime geçerek sürece dair gerekli yönlendirmeleri yapacaktır.

ÜRÜNLER

Aracıma ait lastik ebatını nasıl öğrenebilirim?

Aracınızın kullanım kılavuzunda veya sürücü kapısının iç kısmında yer alan etikette, önerilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. Bu ebatları sitemizin arama alanına yazarak, aracınıza uyumlu lastikleri kolayca görüntüleyebilirsiniz.

Aracıma uygun lastiği nasıl bulabilirim?

Aracınıza uygun lastikleri kolayca bulabilmeniz için sitemizde iki farklı arama yöntemi bulunmaktadır:

Araca Göre Arama: Lastiklerin yan yüzeylerinde yer alan “205(taban) /55(kesit oranı)R16(jant çapı) 91H(yük/hız)” ve benzeri lastik ölçülerini seçerek arama yapabilir ve satın alacağınız lastik için mevsim seçimi gerçekleştirebilirsiniz.

Ebata Göre Arama: Aracınızın lastik ölçülerinden emin değilseniz, Araca Göre Lastik Arama motorunu kullanarak doğru lastiğe kolayca ulaşabilirsiniz. Araç marka, model, üretim yılı ve motor tipi bilgilerini girerek aracınıza uygun lastik ebatlarını görüntüleyebilirsiniz.

Hangi ölçüyü seçmeniz gerektiği konusunda kararsız kalırsanız, 0 (262) 999 18 33 numaralı hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Lastiklerde garanti süresi var mı?

Sitemizde satışa sunulan tüm lastikler orijinal, kullanılmamış ve faturalı ürünlerdir. Ayrıca, lastikler üretim hatalarına karşı 2 yıl süreyle üretici garantisi kapsamındadır.

Lastiklerde sigorta hizmeti var mı?

Lastik ürünlerinde, üretici firmaların belirli dönemlerde düzenlediği kampanyalar kapsamında ücretsiz lastik sigortası sunulabilmektedir.
Güncel sigorta kampanyalarına ve detaylı bilgilere Kampanyalar sayfası üzerinden ulaşabilirsiniz.

Lastik montajı için destek sağlıyor musunuz?

Siparişiniz sonrasında montaj desteği hizmetimiz bulunmamaktadır.

Lastik üzerindeki DOT numarası nedir?

DOT numarası, lastiklerin üretim tarihini ve kaynağını belirten özel bir koddur.DOT, “Department of Transportation” (Ulaştırma Bakanlığı) kısaltmasıdır ve bu kod, lastiğin belirli güvenlik standartlarına uygun olarak üretildiğini belirtir.

İlk Harfler: İlk iki harf, lastiğin üretildiği fabrikayı ve üretim yerini belirtir.

Üretim Tarihi: Son dört rakam, lastiğin üretim tarihini gösterir. Bu dört rakamın ilk iki rakamı üretim haftasını (1-52 arasında) ve son iki rakamı ise üretim yılını belirtir. Örneğin, “2025” kodu, lastiğin 2025 yılının 20. haftasında üretildiği anlamına gelir.

Lastik kullanım ömrü ne kadardır?

Uygun koşullarda saklanan lastiklerin raf ömrü 8–10 yıl arasındadır.

Araca montaj yapıldıktan sonra ise kullanım ömrü ortalama 4–6 yıl olarak kabul edilir. (Bu süreye hasar, aşınma veya kullanım koşulları gibi ek faktörler dâhil değildir.)

Ayrıca, lastiğin kullanım süresi kadar toplam kat ettiği kilometre performansı da ömrünü belirleyen önemli bir unsurdur.

İkinci el lastik satışı yapıyor musunuz?

Sitemizde ikinci el lastik satışı yapılmamaktadır. Sitemizde satışa sunulan tüm lastikler orijinal, kullanılmamış ve faturalı ürünler olup doğrudan fabrikadan tedarik edilmektedir.

Motor yağı ürünleriniz orijinal mi?

Sitemizde gördüğünüz tüm motor yağı, katkı, servis ve oto bakım ürünleri üretici firmalardan doğrudan ve orijinal olarak temin edilmektedir. Sitemizde orijinal olmayan ürün satışı kesinlikle yapılmamaktadır. Tüm ürünlerimiz, Liqui Moly ve Rowe Motor Oil’in yetkili distribütörü Bar Otomotiv Ltd. Şti. güvencesiyle müşterilerimize sunulmaktadır. Superoto, bir  Bar Otomotiv Ltd. Şti. markasıdır.

Kampanyalardan nasıl yararlanabilirim?

Kampanya koşullarını içeren ürünleri satın aldığınızda, ilgili kampanya ve/veya hediyelere hak kazanırsınız.

Güncel kampanyalar hakkında bilgi almak için anasayfamızda yer alan “Kampanyalar” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

KARGO

Kargo ücretli mi?

1.000₺ ve üzeri siparişlerde, Aras Kargo ile yapılan gönderimler ücretsizdir.

Kargo koşulları dönemsel olarak değişiklik gösterebilir; güncel bilgilere web sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz.

Hangi kargo firması ile gönderim sağlanıyor?

Sipariş oluştururken dört farklı kargo seçeneği arasından seçim yapabilirsiniz:

Aras Kargo, Yurtiçi Kargo, UPS ve Elden Teslim.

Elden Teslim seçeneği, ürünleri doğrudan firmamızdan teslim almak istediğiniz durumlarda kullanabilirsiniz.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi saat 14:00’e kadar verilen siparişler, aynı gün kargoya teslim edilir.

Siparişiniz kargoya verildikten sonra, SMS veya e-posta yoluyla gönderilen takip numarası ile gönderinizi takip edebilirsiniz.

Lastikler poşetlenerek mi kargoya veriliyor?

Lastikler standart olarak poşetlenmeden gönderilmektedir. Ancak, isteğe bağlı olarak sepet aşamasında lastik başına belirlenen ücret karşılığında poşetleme hizmeti satın alınabilir.

Güncel ücret ve detaylara web sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kargom kaç günde teslim edilir?

Hafta içi 14:00’e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, SMS veya e-posta ile iletilen takip numarası üzerinden gönderinizi takip edebilirsiniz.

Teslimat süresi, bulunduğunuz bölge ve kargo firmasının yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

Kargo takip numaramı nereden öğrenebilirim?

Siparişleriniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo takip numaranız SMS veya E-posta yoluyla tarafınıza gönderilir.